Tuesday, May 15, 2007

Pengacara 999 TV3 DiTahan Kerana Dadah

"Ketua Polis Negara, Tan Seri Musa Hassan hari ini mengesahkan wartawan penyiaran TV3, Mazidul Akmal Sidek, ditahan polis di sebuah kelab malam di Johor Bahru kerana disyaki sedang dipengaruhi dadah awal pagi semalam."

Sebelum aku komen aku nak ketawa kecil...hehehehe. Cukup aku ambil sedikit keratan dari suratkhabar hari ini seperti di atas tak payah ambil penuh isinya. Komen aku mudah paku dulang paku serpih. Aku mula menyampah dengan dia apabila dialah antara orang yang memburukkan pasangan Myanmmar yang menyelamatkan Yin tempoh hari. Masa itu aku kata pada diri aku manusia macam ini satu hari nanti akan terima balasannya nanti.

Akhirnya berita buruk dia tersebar. Tak penting sama ada dia bersalah atau tidak tapi yang penting dia dah dapat merasa bagaimana perasaan seseorang yang diburukkan dengan sensasinya. Apabila dah terkena batang hidung sendiri diharapkan mamat tu insaflah diri. Setiap apa yang berlaku ada kebaikannya. Adioss!!

No comments: